Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Την αναμαλλιασμένη σκέψη μου θα σταθώ για να χτενίσω

εδώ στου δρόμου τα μισά!

Μα καλά τι χάλια είναι αυτά; Απορώ κι η ίδια με τον εαυτό μου ώρες ώρες. Τόσο βιαστικά βγήκα από το σπίτι που δεν πρόλαβα να χτενιστώ ή έστω να ρίξω μια γρήγορη ματιά στον καθρέφτη μου; Ούτε εγώ δεν θυμάμαι καλά καλά. Μήπως στην διαδρομή χάλασε το περιποιημένο μου μυαλλάκι;
Και καλά εγώ...δεν το πήρα χαμπάρι. Οι άλλοι; Τόσο κόσμο συνάντησα στο δρόμο...να μην βρεθεί κάποιος να μου πει "πού πας έτσι κυρά μου;"!! 
Χμμ περίεργα πράγματα! Περισσότερη εντύπωση όμως μου κάνει ότι όχι μόνο κανείς δεν μου είπε το μυαλλάκι μου το ίσιο να μην ρίχνω προς τα πίσω αλλά ότι κάμποσοι ισχυρίστηκαν πως φαίνεται και αρκετά ωραίο! 
Πφφφ... Σύγχυση! Το πρόχειρο συμπέρασμά μου είναι το εξής: είτε υπάρχει αρκετή υποκρισία, είτε έλλειψη καλαισθησίας. Στην πρώτη περίπτωση το πιθανότερο κακία, στην δεύτερη βλακεία. Απ' την Κική και την Κοκό, ποιά να διαλέξω! 

         Η σύγχυση μεγαλώνει καθώς κοιτώ τον εαυτό μου στον καθρέφτη!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου