Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Η μετριότητα παραμερίζεται

Οι δυσκολίες εξασθενούν τα μικρά πάθη και φουντώνουν τα μεγάλα!!

Όπως ακριβώς σβήνει ο άνεμος τα κεριά 

                                  
ενώ φουντώνει τις φωτιές.

Τα πάθη και το μέτρο αυτών ορίζονται διαφορετικά για τον καθένα. Ο παρονομαστής όμως είναι κοινός. Οι δυσκολίες καταργούν τα λιγότερο σημαντικά και τρέφουν εκείνα τα μεγάλα που κρύβει ο καθένας μέσα του.

Ακόμη και σε επίπεδο ανθρώπινων σχέσεων, ο κανόνας παραμένει ο ίδιος. Σε συνθήκες δύσκολες, όπου ο κύκλος δεν μπορεί να χωρέσει πολλούς, αποφασίζει κανείς συνειδητά ή ασυνείδητα "αυτός μου κάνει, αυτός δεν μου κάνει" ή "δεν μου προσφέρει τίποτα" ΄όπως θα πει κάποιος... Δεν μου προσφέρει τίποτα καλό για να ανέχομαι τα αρνητικά του, θα προσθέσω εγώ. "Δεν ταιριάζουν όλοι σε όλους" θα πει κάποιος άλλος ή δεν υπάρχει χρόνος για όλους, θα συμπληρώσω και πάλι. 

Έρχονται κάποιες στιγμές στις ζωές των πολλών που χρειάζεται να απομακρυνθείς ή να απομακρύνεις...
Και τότε γίνονται όλα σχεδόν αβίαστα. 
Η κάθε καινούρια μέρα που ξημερώνει και μοιάζει με την χτεσινή, σε πτωχεύει σε συμβατικές σχέσεις και σε πλουτίζει σε ουσιαστικές. 

Καλή συνέχεια σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου