Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Και μετά...

Το κάθε σώμα που γνώρισα ή δεν γνώρισα..., το κάθε σώμα που αγάπησα... 

«Σπείρεται εν φθορά, Εγείρεται εν Αφθαρσία»!!


Το σώμα εκείνο που στάθηκε απέναντί μου και Χαμογελούσε όταν χαμογελούσα. Εκείνο που δάκρυσε -και για εκείνο που δακρύσαμε
με δάκρυα... που πότισαν τον σπόρο που έπεφτε στην γη!

Το σώμα εκείνο που υπήρχε πριν από εμένα...!!!
Το σώμα που υπάρχει, το σώμα που θα υπάρξει μετά από εμένα!

Δεν το κλαίω σήμερα απλά το συλλογάμαι.

Συλλογάμαι τα όσα πέρασε και έζησε, 
τα όσα ο χρόνος κατέγραψε στο τεφτέρι του ή έσβησε. 
Τα όσα ο καταργεράκος ο χρόνος θα φέρει!!!

------------------------------------------------------------------------------------
Οι "φυλακές" και οι "φύλακες" φοράνε τα καλά τους μια τέτοια μέρα! 
Επισκέψεις και Δώρα για όλους! Κάποιοι πιστεύουν πως θα πας επιτέλους σ' αυτό το επισκεπτήριο, οι περισσότεροι ελπίζουν, κάποιοι άλλοι ξαφνιάζονται. Και επιτέλους, ναι! 

Γέλα Ψυχή μου 

όπως γελώ κι εγώ 
(που στο υποσχέθηκα) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου